Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000822375

Navigace: https://aleph22.vkol.cz/pub / svk01 / 00082xxxx / 0008223xx / 000822375.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN80-86708-28-4 (brož.)
Kód geogr.oblastie-xr---
Kód předm.kateg.339.3 Vnitřní obchod
MDT339.37
MDT663/664
MDT658.8
MDT366.1
MDT(437.3)
MDT(082)
Názvové údajeČeská cesta k zákazníkům : (strategie spotřebního trhu potravin) / [editor Ladislav Skořepa]
Nakladatel.údajeČeské Budějovice : Jednota, spotřební družstvo, České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2006
Údaje fyz.popisu109 s. : il. ; 21 cm
Edice-jiná formaStudia VŠERS ; 12
Všeobecná pozn.Vydáno k 10. výročí založení obchodního řetězce TERNO
Všeobecná pozn.100 výt.
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografie
Předm.-Věc.témamaloobchod Česko
Předm.-Věc.témapotraviny Česko
Předm.-Věc.témamarketing Česko
Předm.-Věc.témaspotřebitelské chování Česko
Předm.-angl.retail trade Czechia
Předm.-angl.food Czechia
Předm.-angl.marketing Czechia
Předm.-angl.consumer behavior Czechia
Žánr/formasborníky
Žánr/formapapers
VZ-Osobní jm.Skořepa, Ladislav, 1950-
VZ-Edice-KorporaceVysoká škola evropských a regionálních studií. Studia
ISBN-pom.údaje[1. vyd.] 20070412
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-181.686
Počet exemplářů1
Elektron.přístupobsah dokumentu