Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000826251

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00082xxxx / 0008262xx / 000826251.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-248-1341-7 (brož.)
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
Kód předm.kateg.37.016 Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
MDT366.624.2
MDT658.8
MDT(075.8)
HZ-Osobní jménoVelčovská, Šárka, 1971-
Názvové údajeTestování výrobku : marketingové pojetí výrobku a komunikace / Šárka Velčovská
Varianta názvuMarketingové pojetí výrobku a komunikace
Údaje o vydání1. vyd.
Nakladatel.údajeOstrava : VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2007
Údaje fyz.popisu64 s. ; 29 cm
Všeobecná pozn.Nad názvem: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta
Všeobecná pozn.250 výt.
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii
Pozn.k uživ.urč.Určeno pro posluchače 4. roč. EkF
Předm.-Věc.tématestování výrobků
Předm.-Věc.témamarketing
Předm.-angl.consumer product testing
Předm.-angl.marketing
Žánr/formaučebnice vysokých škol
Žánr/formatextbooks (higher)
VZ-KorporaceVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta
Elektron.přístupDigitalizovaný dokument
ISBN-pom.údaje1. vyd. 20070614
Sigla,sign.vlastn.OLA001 2-006.395
Nakladatel-aut.f.Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Počet exemplářů1
Vydáno sev.Mor.e-xr-mo
Elektron.přístupobsah dokumentu