Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000831387

Navigace: https://aleph22.vkol.cz/pub / svk01 / 00083xxxx / 0008313xx / 000831387.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-7372-197-8 (brož.)
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
Kód předm.kateg.37.016 Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
MDT658.8:005.21
MDT(075.8)
HZ-Osobní jménoStrnad, Pavel, 1938-2014
Názvové údajeStrategický marketing / Pavel Strnad, Jaroslava Dědková
Údaje o vydáníVyd. 3.
Nakladatel.údajeLiberec : Technická univerzita v Liberci, 2007
Údaje fyz.popisu127 s. : il. ; 21 cm
Všeobecná pozn.Nad názvem: Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, katedra marketingu
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii
Pozn.k uživ.urč.Určeno pro studenty 3. roč. Hospodářské fakulty
Předm.-Věc.témastrategický marketing
Předm.-angl.strategic marketing
Žánr/formaučebnice vysokých škol
Žánr/formatextbooks (higher)
VZ-Osobní jm.Dědková, Jaroslava, 1967-
VZ-KorporaceTechnická univerzita v Liberci. Katedra marketingu
ISBN-pom.údaje3. vyd. 20070813
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-185.324
Počet exemplářů1
Elektron.přístupobsah dokumentu