Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000833030

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00083xxxx / 0008330xx / 000833030.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-245-1191-7 (brož.)
Kód předm.kateg.316.4/.7 Sociální interakce. Sociální komunikace
MDT658.8
MDT316.346.2
MDT316.66-055.1/.3
MDT316.663
MDT316.62
MDT(048.8)
MDT(082)
HZ-Osobní jménoKoudelka, Jan
Názvové údajeSborník vybraných výstupů z řešení grantového projektu Ženské a mužské role v perspektivě spotřebního marketingu za rok 2006 / Jan Koudelka a kolektiv
Varianta názvuŽenské a mužské role v perspektivě spotřebního marketingu
Nakladatel.údajePraha : Oeconomica, 2007
Údaje fyz.popisu47 s. : il. ; 21 cm + 1 CD-ROM
Všeobecná pozn.Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská, katedra marketingu
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografické odkazy
Pozn.k vydavateliVydavatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Předm.-Věc.témamarketing
Předm.-Věc.témamuži a ženy
Předm.-Věc.témagender
Předm.-Věc.témasociální role
Předm.-Věc.témasociální chování
Předm.-angl.marketing
Předm.-angl.men and women
Předm.-angl.gender
Předm.-angl.social role
Předm.-angl.social behavior
Žánr/formasborníky
Žánr/formapapers
VZ-KorporaceVysoká škola ekonomická v Praze. Katedra marketingu
ISBN-pom.údaje[1. vyd.] 20070821
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-185.987
Počet exemplářů1
Elektron.přístupobsah dokumentu