Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000835468

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00083xxxx / 0008354xx / 000835468.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN80-239-7755-5 (brož.)
Kód jazykacze slo
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
Kód předm.kateg.37.016 Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
MDT658.8:005.52
MDT(075.8)
HZ-Osobní jménoForet, Miroslav, 1946-
Názvové údajeMarketingový výzkum : distanční studijní opora / Miroslav Foret, Jana Stávková, Anna Vaňová
Údaje o vydání1. vyd.
Nakladatel.údajeZnojmo : Soukromá vysoká škola ekonomická, 2006
Údaje fyz.popisu114 s. : il. ; 30 cm
Všeobecná pozn.Nad názvem: Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, Provozně ekonomická fakulta Mendelovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně, Ekonomická fakulta Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii
Pozn.o jazykuČást. slovenský text
Předm.-Věc.témamarketingový výzkum
Předm.-angl.marketing research
Žánr/formaučebnice vysokých škol
Žánr/formatextbooks (higher)
VZ-Osobní jm.Stávková, Jana, 1947-
VZ-Osobní jm.Vaňová, Anna
VZ-KorporaceSoukromá vysoká škola ekonomická Znojmo
VZ-KorporaceMendelova zemědělská a lesnická univerzita. Provozně ekonomická fakulta
VZ-KorporaceUniverzita Mateja Bela. Ekonomická fakulta
Elektron.přístupDigitalizovaný dokument
ISBN-pom.údaje9788023977554 1. vyd. 20071003
Sigla,sign.vlastn.OLA001 2-007.143
Počet exemplářů1
Elektron.přístupobsah dokumentu