Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000847911

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00084xxxx / 0008479xx / 000847911.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

obálka/obal
ISBN978-80-247-1545-2 (váz.)
Kód jazykacze eng
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
Kód předm.kateg.37.016 Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
MDT658.8
MDT(075)
MDT(035)
Názvové údajeModerní marketing : 4. evropské vydání / Philip Kotler ... [et al. ; přeložili Jana Langerová, Vladimír Nový]
Údaje o vydání1. vyd.
Nakladatel.údajePraha : Grada, 2007
Údaje fyz.popisu1041 s. : il. ; 25 cm
Všeobecná pozn.Přeloženo z angličtiny
Všeobecná pozn.Terminologický slovník
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografické odkazy
Předm.-Věc.témamarketing
Předm.-angl.marketing
Žánr/formaučebnice
Žánr/formapříručky
Žánr/formatextbooks
Žánr/formahandbooks and manuals
VZ-Osobní jm.Kotler, Philip, 1931-
OriginálPrinciples of marketing
Elektron.přístupDigitalizovaný dokument
ISBN-pom.údaje9788024715452 1. vyd. 20071220
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-190.625
Počet exemplářů2 2