Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000849659

Navigace: https://aleph22.vkol.cz/pub / svk01 / 00084xxxx / 0008496xx / 000849659.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-214-3431-8 (brož.)
Kód jazykacze eng
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
MDT005:330.133.1
MDT005.346
MDT005.332.4
MDT(043.3)
HZ-Osobní jménoKeřt, Radim, 1978-
Názvové údajeHodnota pro zákazníka v návaznosti na CRM a jeho význam pro konkurenceschopnost podniku = The customer value in terms of CRM and the meaning for competitiveness of the company : zkrácená verze Ph.D. Thesis / Radim Keřt
Varianta názvuCustomer value in terms of CRM and the meaning for competitiveness of the company
Nakladatel.údaje[Brno : Vysoké učení technické v Brně], c2007
Údaje fyz.popisu32 s. ; 21 cm
Edice-jiná formaVědecké spisy Vysokého učení technického v Brně. PhD Thesis, 1213-4198 ; sv. 415
Všeobecná pozn.Obor: Řízení a ekonomika podniku
Všeobecná pozn.Zkrácená verze disertace (Ph.D.)--Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská, 2007
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii
Pozn.o jazykuAnglické resumé
Předm.-Věc.témahodnotový management
Předm.-Věc.témařízení vztahů se zákazníky
Předm.-Věc.témakonkurenceschopnost
Předm.-angl.value management
Předm.-angl.customer relationship management
Předm.-angl.competitiveness
Žánr/formadisertace
Žánr/formadissertations
VZ-KorporaceVysoké učení technické v Brně. Podnikatelská fakulta
VZ-Edice-KorporaceVysoké učení technické v Brně. Vědecké spisy. PhD Thesis
ISBN-pom.údaje[1. vyd.] 20080214
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-191.298
Fakturace seriály1
Vydáno sev.Mor.e-xr-jm