Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000851651

Navigace: https://aleph22.vkol.cz/pub / svk01 / 00085xxxx / 0008516xx / 000851651.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-7041-825-3 (brož.)
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
Kód předm.kateg.37.016 Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
MDT658.8
MDT(075.8)
HZ-Osobní jménoHálek, Vítězslav, 1965-
Názvové údajeZáklady marketingu / Vítězslav Hálek, Stanislav Rošický
Údaje o vydáníVyd. 1.
Nakladatel.údajeHradec Králové : Gaudeamus, 2007
Údaje fyz.popisu311 s. : il. ; 21 cm
Všeobecná pozn.Nad názvem: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu, katedra ekonomie a managementu
Všeobecná pozn.500 výt.
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii
Pozn.k vydavateliVydavatel: Univerzita Hradec Králové
Předm.-Věc.témamarketing
Předm.-angl.marketing
Žánr/formaučebnice vysokých škol
Žánr/formatextbooks (higher)
VZ-Osobní jm.Rošický, Stanislav, 1942-
VZ-KorporaceUniverzita Hradec Králové. Katedra ekonomie a managementu
ISBN-pom.údaje1. vyd. 20080306
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-192.207
Fakturace seriály1
Elektron.přístupobsah dokumentu