Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000852149

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00085xxxx / 0008521xx / 000852149.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-7343-131-0 (Centrum pro ekonomický výzkum a doktorské studium UK ; brož.)
ISBN978-80-7344-120-3 (Národohospodářský ústav AV ČR ; brož.)
Kód jazykaeng cze
Kód předm.kateg.33 Ekonomie
MDT339.13.012.432
MDT659.1
MDT366.1
MDT(048.8)
HZ-Osobní jménoÇelik, Levent
Názvové údajeInformative advertising and consumer search in a differentiated-products duopoly / Levent Çelik
Nakladatel.údajePrague : CERGE-EI, 2007
Údaje fyz.popisu17 s. ; 21 cm
Edice-jiná formaWorking paper series, 1211-3298 ; 332
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii
Pozn.o jazykuSouběžné české resumé
Předm.-Věc.témaduopoly
Předm.-Věc.témareklama a propagace
Předm.-Věc.témaspotřebitelské chování
Předm.-angl.duopolies
Předm.-angl.advertising
Předm.-angl.consumer behavior
Žánr/formastudie
Žánr/formastudies
VZ-Edice-Unif.náz. Working paper series (CERGE-EI)
ISBN-pom.údaje[1st ed.] 20080328
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-192.394
Nakladatel-aut.f.Národohospodářský ústav AV ČR
Nakladatel-aut.f.Univerzita Karlova, Centrum pro ekonomický výzkum a doktorské studium
Počet exemplářů2