Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000855067

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00085xxxx / 0008550xx / 000855067.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-254-1227-5 (brož.)
Kód jazykacze und
Kód geogr.oblastiet-----
Kód předm.kateg.351 Úkoly veřejné správy, správní opatření, legislativa
MDT351
MDT005.6
MDT(4-191.2)+(4-11)
MDT(035)
HZ-Osobní jménoLöffler, Elke, 1967-
Názvové údajeZlepšování orientace zákazníků prostřednictvím chart služeb : příručka pro zlepšování kvality služeb veřejného sektoru / Elke Löffler, Salvador Parrado, Tomáš Zmeškal
Nakladatel.údaje[Praha] : Ministerstvo vnitra ČR, c2007
Údaje fyz.popisu120 s. : barev. il. ; 21 cm
Všeobecná pozn.Část. přeloženo?
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
Předm.-Věc.témaveřejné služby Evropa střední a východní
Předm.-Věc.témamanagement jakosti
Předm.-angl.public utilities Europe, Central and Eastern
Předm.-angl.quality control
Žánr/formapříručky
Žánr/formahandbooks and manuals
VZ-Osobní jm.Parrado Díez, Salvador
VZ-Osobní jm.Zmeškal, Tomáš
ISBN-pom.údaje[1. vyd.] 20080424
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-193.420
Počet exemplářů1
Elektron.přístupobsah dokumentu