Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000855411

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00085xxxx / 0008554xx / 000855411.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

Číslo nár.bibliogr.978-80-251-1905-1 (brož.)
0411 cze eng
072 7005 Management. Řízení
080 005.346
080 005.73
080 (035)
Všeob.údaje zprac.Horrell, Edward
24510Zákaznická věrnost : jak zvýšit počet zákazníků a udržet si je : [jak dovést zákaznický servis k dokonalosti] / Ed Horrel [sic ; překlad Jana Kalová]
250 Vyd. 1.
260 Brno : Computer Press, 2007
Obecné poznámkyiii, 152 s. ; 23 cm
4901 Praxe manažera
Unifikovaný názevPřeloženo z angličtiny
Unifikovaný názevObsahuje rejstřík
65007řízení vztahů se zákazníky
65007kultura organizace
65009customer relationship management
65009corporate culture
655 7příručky
655 9handbooks and manuals
7650 Kindness revolution
PObecAntPraxe manažera (Computer Press)
Údaj agentury ISBN9788025119051 1. vyd. 20080514
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-193.508
EXE 1
Vydáno sev.Mor.e-xr-jm
Externí soubor (obrázek, hyperlink...)obsah dokumentu