Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000860660

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00086xxxx / 0008606xx / 000860660.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-244-1790-5 (brož.) : neprodejné
Kód předm.kateg.54 Chemie. Mineralogické vědy
Kód předm.kateg.37.016 Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
MDT54
MDT373.3.016
MDT37.016.026
MDT37.091.33-047.42
MDT(072)
HZ-Osobní jménoKlečková, Marta, 1952-
Názvové údajeSoubor podpůrných materiálů pro transformaci didaktického modelu výuky přírodovědných předmětů. Část chemická / Marta Klečková, Martin Bílek
Varianta názvuKonstruktivismus a jeho aplikace v integrovaném pojetí přírodovědného vzdělávání
Varianta názvuKonstruktivismus v integrovaném pojetí přírodovědného vzdělávání
Varianta názvuSoubor podpůrných materiálů pro transformaci didaktického modelu výuky přírodovědných předmětů - Část chemická
Varianta názvuPodpůrné materiály, část chemická
Údaje o vydání1. vyd.
Nakladatel.údajeOlomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2007
Údaje fyz.popisu63 s. : il. ; 21 cm
Všeobecná pozn.Nad názvem: Konstruktivismus v integrovaném pojetí přírodovědného vzdělávání
Všeobecná pozn.Nad názvem: Univerzita Palackého v Olomouci, Přírodovědecká fakulta
Všeobecná pozn.Na obálce nad názvem: Konstruktivismus a jeho aplikace v integrovaném pojetí přírodovědného vzdělávání
Předm.-Věc.témachemie
Předm.-Věc.témaučivo základních škol
Předm.-Věc.témapředmětová didaktika
Předm.-Věc.témaškolní pokusy
Předm.-angl.chemistry
Předm.-angl.elementary school curriculum
Předm.-angl.teaching school subjects
Předm.-angl.school experiments
Žánr/formametodické příručky
Žánr/formamethodological manuals
VZ-Osobní jm.Bílek, Martin, 1964-
VZ-KorporaceUniverzita Palackého. Přírodovědecká fakulta
ISBN-pom.údaje1. vyd. 20080402
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-195.520
Počet exemplářů2
ICO Y
Elektron.přístupobsah dokumentu