Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000864816

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00086xxxx / 0008648xx / 000864816.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

Číslo nár.bibliogr.978-80-245-1326-3 (brož.) : Kč 193,00
072 7658 Řízení a správa podniku
072 737.016 Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
080 658.8:005.52
080 (075.8)
Všeob.údaje zprac.Malý, Václav
24510Marketingový výzkum : teorie a praxe / Václav Malý
250 Vyd. 2.
260 Praha : Oeconomica, 2008
Obecné poznámky181 s. : il. ; 30 m
Unifikovaný názevNad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská
Unifikovaný název200 výt.
504 Obsahuje bibliografii
5218 Určeno pro studium na VŠE Praha
65007marketingový výzkum
65009marketing research
655 7učebnice vysokých škol
655 9textbooks (higher)
Korpor.,akce-prim.oVysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta
Externí soubor (obrázek, hyperlink...)Digitalizovaný dokument
Údaj agentury ISBN9788024513263 2. vyd. 20080716
Sigla,sign.vlastn.OLA001 2-009.724
EXE 1
Externí soubor (obrázek, hyperlink...)obsah dokumentu