Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000869509

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00086xxxx / 0008695xx / 000869509.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

Číslo nár.bibliogr.978-80-254-2150-5 (brož.)
0411 cze eng
072 7658 Řízení a správa podniku
080 658.626
080 005:658.626
080 658.8:316.77
080 (035)
Všeob.údaje zprac.Neumeier, Marty
24514The brand gap : jak překlenout propast mezi obchodní strategií a designem / Marty Neumeier
24630Jak překlenout propast mezi obchodní strategií a designem
250 Vyd. 1.
260 Praha : AnFas, c2008
Obecné poznámky186 s. : il. ; 21 cm
Unifikovaný názevPřeloženo z angličtiny
Unifikovaný názevRozložená tit. s.
65007obchodní značky
65007řízení značky
65007marketingová komunikace
65009brand name products
65009brand management
65009communication in marketing
655 7příručky
655 9handbooks and manuals
7650 Brand gap
Externí soubor (obrázek, hyperlink...)Digitalizovaný dokument
Údaj agentury ISBN9788025421505 1. čes. vyd. 20081003
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-199.536
EXE 1
Externí soubor (obrázek, hyperlink...)obsah dokumentu