Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000869516

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00086xxxx / 0008695xx / 000869516.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

Číslo nár.bibliogr.978-80-254-1726-3 (brož.) 9788025417263
043 e-xr--- e-xr-ol
072 7373.2/.3 Předškolní a primární výchova a vzdělávání
080 37.014.542
080 373.3.011.3-051
080 37.091.12-027.22
080 377.8
080 373.3.011.3-052-056.49
080 316.624
080 364-212
080 (437.325)
080 (047.31)
080 (072)
24500Vzdělávejme se, abychom jim lépe rozuměli : výsledky a interpretace výzkumu psychických dispozic k sociálně nežádoucímu chování u žáků 6. tříd Olomouckého kraje / [autoři Vladimíra Hédlová ... et al. ; editor Lenka Nejeschlebová]
260 V Olomouci : Pedagogicko-psychologická poradna Olomouckého kraje, 2008
Obecné poznámky134 s. : il. ; 21 cm
Unifikovaný název600 výt.
504 Obsahuje bibliografické odkazy
Volné předmět t.Vzdělávejme se, abychom jim lépe rozuměli (projekt)
65007vzdělávací projekty Česko
65007učitelé základních škol
65007pedagogická praxe
65007vzdělávání učitelů
65007problémoví žáci
65007sociální deviace
65007prevence (sociální problémy)
65009educational projects Czechia
65009elementary school teachers
65009practice teaching
65009teacher education
65009problem pupils
65009deviant behavior
65009prevention (social work)
651 7Olomoucký kraj (Česko : 2000-)
651 9Olomoucký kraj (Czechia)
655 7výzkumné zprávy
655 7metodické příručky
655 9research reports
655 9methodological manuals
Osobní jm.-primár.oHédlová, Vladimíra, 1950-
Osobní jm.-primár.oNejeschlebová, Lenka, 1974-
Korpor.,akce-prim.oVzdělávejme se, abychom jim lépe rozuměli (projekt)
Údaj agentury ISBNISBN 9788025417263 9788025417263 [1. vyd.] Chybné ISBN uvedeno na zadní straně obálky v čárovém kódu 20081001
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-199.542
EXE 2
Vydáno sev.Mor.e-xr-ol
Externí soubor (obrázek, hyperlink...)obsah dokumentu