Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000871040

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00087xxxx / 0008710xx / 000871040.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

Číslo nár.bibliogr.978-80-239-8387-6 (sv. 1-2 ; brož.) 978-80-239-8387-3 80-239-8387-3
072 7658 Řízení a správa podniku
080 005.21
080 658.8:005
080 658.8:005.21
080 (075)
080 (072)
24500CIMA - B : strategický marketingový management / [text zpracovala skupina autorů pod vedením Hany Lošťákové]
24630Strategický marketingový management
260 V Praze : CIMA - Český institut pro marketing, [2007]
Obecné poznámky2 sv. : il. (některé barev.) ; 30 cm
Unifikovaný názevNad názvem: Certifikované mimoškolní další vzdělávání marketing a prodej. Projekt CZ.04.3.07/3.2.01.2/2145
Unifikovaný názevZ technických důvodů vydáno ve 2 sv.
504 Obsahuje bibliografii a rejstřík
5050 sv. 1. Výukové materiály. [430] s. -- sv. 2. Pokyny pro lektora a standardní odpovědi, doplňkové případové studie. [150] s.
65007strategický management
65007marketingový management
65007strategický marketing
65009strategic planning
65009marketing management
65009strategic marketing
655 7učebnice
655 7metodické příručky
655 9textbooks
655 9methodological manuals
Osobní jm.-primár.oLošťáková, Hana, 1953-
Externí soubor (obrázek, hyperlink...)Digitalizovaný dokument
Údaj agentury ISBNEAN 978-80-239-8387-3 ISBN 80-239-8387-3 [1. vyd.] Chybná ISBN uvedena za titulním listem v obou svazcích Publikace dělena do 2 svazků z technických důvodů 20081027
Sigla,sign.vlastn.OLA001 2-010.286 Sv. 1-2 v
Nakladatel (SA)Český institut pro marketing - CIMA
EXE 2
Externí soubor (obrázek, hyperlink...)obsah dokumentu