Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000872716

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00087xxxx / 0008727xx / 000872716.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

Číslo nár.bibliogr.978-80-245-1375-1 (brož.)
072 7659 Reklama. Public relations. Média
080 658.8:316.77
080 659.1
080 316.346.2
080 316.66-055.1/.3
080 366.1
080 (047.31)
Všeob.údaje zprac.Koudelka, Jan
24510Marketingové pohledy na vybrané rozdíly ve spotřebním chování žen a mužů : (grantový projekt GAČR Ženské a mužské role v perspektivě spotřebního marketingu GA 402/02/0152 v r. 2007) / Jan Koudelka a kolektiv
260 Praha : Oeconomica, 2008
Obecné poznámky72 s. : il. ; 21 cm + 1 CD-ROM
Unifikovaný názevNad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská
504 Obsahuje bibliografické odkazy
65007marketingová komunikace
65007reklama a propagace
65007muži a ženy
65007gender
65007spotřebitelské chování
65009communication in marketing
65009advertising
65009men and women
65009gender
65009consumer behavior
655 7výzkumné zprávy
655 9research reports
Korpor.,akce-prim.oVysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta
Korpor.,akce-prim.oŽenské a mužské role v perspektivě spotřebního marketingu (projekt)
Údaj agentury ISBN[1. vyd.] 20081114
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-201.072
EXE 1
Externí soubor (obrázek, hyperlink...)obsah dokumentu