Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000877171

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00087xxxx / 0008771xx / 000877171.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-245-1401-7 (brož.)
Kód předm.kateg.659 Reklama. Public relations. Média
MDT316.346.2
MDT316.66-055.1/.3
MDT658.8:316.77
MDT659.1
MDT366.1
MDT658.89
MDT(048.8)
HZ-Osobní jménoKoudelka, Jan
Názvové údajeŽenské a mužské role v perspektivě spotřebního marketingu : souborná studie projektu GAČR GA 402/05/0152 / Jan Koudelka a kolektiv
Nakladatel.údajeV Praze : Oeconomica, 2008
Údaje fyz.popisu145 s. : il. ; 21 cm
Všeobecná pozn.Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
Předm.-Věc.témamuži a ženy
Předm.-Věc.témagender
Předm.-Věc.témamarketingová komunikace
Předm.-Věc.témareklama a propagace
Předm.-Věc.témaspotřebitelské chování
Předm.-Věc.témacílený marketing
Předm.-angl.men and women
Předm.-angl.gender
Předm.-angl.communication in marketing
Předm.-angl.advertising
Předm.-angl.consumer behavior
Předm.-angl.target marketing
Žánr/formastudie
Žánr/formastudies
VZ-KorporaceVysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta
Elektron.přístupDigitalizovaný dokument
ISBN-pom.údaje[1. vyd.] 20081219
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-202.912
Fakturace seriály1
Elektron.přístupobsah dokumentu