Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000878689

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00087xxxx / 0008786xx / 000878689.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-7372-411-5 (brož.)
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
Kód předm.kateg.37.016 Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
MDT658.8
MDT(075.8)
HZ-Osobní jménoDědková, Jaroslava, 1967-
Názvové údajeZáklady marketingu : pro kombinované studium / Jaroslava Dědková, Iveta Honzáková
Varianta názvuZáklady marketingu pro kombinované studium
Údaje o vydáníVyd. 2.
Nakladatel.údajeLiberec : Technická univerzita v Liberci, 2008
Údaje fyz.popisu202 s. : il. ; 21 cm
Všeobecná pozn.Nad názvem: Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, katedra marketingu
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii
Pozn.k uživ.urč.Určeno pro studenty TUL - kombinované studium
Předm.-Věc.témamarketing
Předm.-angl.marketing
Žánr/formaučebnice vysokých škol
Žánr/formatextbooks (higher)
VZ-Osobní jm.Honzáková, Iveta, 1967-
VZ-KorporaceTechnická univerzita v Liberci. Katedra marketingu
Elektron.přístupDigitalizovaný dokument
ISBN-pom.údaje2. vyd. 20090202
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-203.626
Fakturace seriály1
Elektron.přístupobsah dokumentu