Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000880032

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00088xxxx / 0008800xx / 000880032.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-7318-764-4 (brož.)
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
Kód předm.kateg.37.016 Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
MDT658.8:005.52
MDT(075.8)
HZ-Osobní jménoChovancová, Miloslava, 1952-
Názvové údajeMarketing II / Miloslava Chovancová, Michal Pilík, Michaela Podaná
Údaje o vydáníVyd. 2., nezměn.
Nakladatel.údajeZlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2008
Údaje fyz.popisu255 s. : il. ; 30 cm
Všeobecná pozn.Nad názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Všeobecná pozn.50 výt.
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
Předm.-Věc.témamarketingový výzkum
Předm.-angl.marketing research
Žánr/formaučebnice vysokých škol
Žánr/formatextbooks (higher)
VZ-Osobní jm.Pilík, Michal, 1978-
VZ-Osobní jm.Podaná, Michaela, 1978-
VZ-KorporaceUniverzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Elektron.přístupDigitalizovaný dokument
ISBN-pom.údaje9788073187644 2., nezm. vyd. 20090225
Sigla,sign.vlastn.OLA001 2-011.004
Počet exemplářů1
Vydáno sev.Mor.e-xr-zl
Elektron.přístupobsah dokumentu