Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000884852

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00088xxxx / 0008848xx / 000884852.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-86946-92-4 (Professional Publishing ; brož.)
Kód jazykacze eng
Kód geogr.oblastie-xr--- e------
Kód předm.kateg.659 Reklama. Public relations. Média
MDT659.1
MDT316.72/.75
MDT316.752
MDT(437.3)
MDT(4)
MDT(048.8)
MDT(047.31)
HZ-Osobní jménoSvětlík, Jaroslav, 1949-
Názvové údajeKulturní aspekty české a evropské reklamy = Cultural aspects of Czech and European advertising : výstup řešení grantového projektu GAČR 402/06/0509 / Jaroslav Světlík a kolektiv
Varianta názvuCultural aspects of Czech and European advertising
Údaje o vydání1. vyd.
Nakladatel.údajePraha : Professional Publishing, 2008
Údaje fyz.popisu56 s. : il. ; 21 cm
Všeobecná pozn.Nad názvem: Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská
Všeobecná pozn.Na obálce nad názvem: 2006-2008
Všeobecná pozn.Vydáno ve spolupráci s VUT Brno
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografie
Pozn.o jazykuAnglické resumé
Předm.-Věc.témareklama a propagace Česko
Předm.-Věc.témareklama a propagace země Evropské unie
Předm.-Věc.témareklama a propagace kulturní aspekty
Předm.-Věc.témahodnotová orientace Česko
Předm.-Věc.témahodnotová orientace země Evropské unie
Předm.-angl.advertising Czechia
Předm.-angl.advertising European Union countries
Předm.-angl.advertising cultural aspects
Předm.-angl.value orientation Czechia
Předm.-angl.value orientation European Union countries
Žánr/formastudie
Žánr/formavýzkumné zprávy
Žánr/formastudies
Žánr/formaresearch reports
VZ-KorporaceVysoké učení technické v Brně. Podnikatelská fakulta
ISBN-pom.údaje1. vyd. Koedice: Vysoké učení technické. Brno - ISBN neuvedeno 20090506
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-206.597
Nakladatel-aut.f.Vysoké učení technické v Brně
Fakturace seriály2