Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000887548
Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00088xxxx / 0008875xx / 000887548.htm
Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog.
ISBN | 978-80-244-2219-0 (brož.) : neprodejné |
Kód jazyka | eng cze cze |
Kód předm.kateg. | 37 Výchova a vzdělávání |
MDT | 37.0:5 |
MDT | 37.091.26/.27 |
MDT | 37.013 |
MDT | (072) |
HZ-Osobní jméno | Nezvalová, Danuše |
Názvové údaje | Assessing science for understanding - constructivist approach = [Hodnocení v přírodovědných předmětech - konstruktivistický přístup] / Danuše Nezvalová |
Varianta názvu | Hodnocení v přírodovědných předmětech - konstruktivistický přístup |
Údaje o vydání | 1st ed. |
Nakladatel.údaje | Olomouc : Palacký University, 2009 |
Údaje fyz.popisu | 109 s. : il. ; 21 cm |
Všeobecná pozn. | Nad názvem: Palacký University, Olomouc, Faculty of Science |
Všeobecná pozn. | Socrates - Comenius 2-1-2006-1 Improving Quality of Science Teacher Training in European Cooperation - constructivist approach (IQST) |
Všeobecná pozn. | Souběžný český název převzat z tit. s. obsažené české verze |
Pozn.o bibliogr. | Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy |
Pozn.o jazyku | Souběžný český text |
Předm.-Věc.téma | přírodovědné vzdělávání |
Předm.-Věc.téma | hodnocení žáků |
Předm.-Věc.téma | konstruktivistická pedagogika |
Předm.-angl. | science education |
Předm.-angl. | evaluation of school children |
Předm.-angl. | constructivist education |
Žánr/forma | metodické příručky |
Žánr/forma | methodological manuals |
VZ-Korporace | Univerzita Palackého. Přírodovědecká fakulta |
VZ-Korporace | Program Socrates |
Elektron.přístup | Digitalizovaný dokument |
ISBN-pom.údaje | 1st ed. 20090617 |
Sigla,sign.vlastn. | OLA001 1-208.160 |
Počet exemplářů | 2 |
Vydáno sev.Mor. | e-xr-ol |
ICO | Y |
Elektron.přístup | obsah dokumentu |
Úvodní stránka katalogu.
O úroveň zpět..
© 2007 Ex Libris & Vědecká knihovna v Olomouci - webmaster.