Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000893159

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00089xxxx / 0008931xx / 000893159.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

Číslo nár.bibliogr.978-80-214-3838-5 (Vysoké učení technické ; brož.)
072 7658 Řízení a správa podniku
072 737.016 Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
080 658.8
080 (075.8)
Všeob.údaje zprac.Kaňovská, Lucie, 1979-
24510Základy marketingu / Lucie Kaňovská
250 Vyd. 1.
260 Brno : Akademické nakladatelství CERM, 2009
Obecné poznámky123 s. : il. ; 30 cm
4901 Učební texty vysokých škol
Unifikovaný názevNad názvem: Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská
504 Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
65007marketing
65009marketing
655 7učebnice vysokých škol
655 9textbooks (higher)
Korpor.,akce-prim.oVysoké učení technické v Brně. Podnikatelská fakulta
8102 Vysoké učení technické v Brně. Učební texty vysokých škol
Údaj agentury ISBN9788021438385 1. vyd. 20090826
Sigla,sign.vlastn.OLA001 2-012.353
Nakladatel (SA)CERM
EXE 1
Vydáno sev.Mor.e-xr-jm
Externí soubor (obrázek, hyperlink...)obsah dokumentu