Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000901713

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00090xxxx / 0009017xx / 000901713.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-7399-751-9 (brož.)
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
Kód předm.kateg.37.016 Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
MDT658.8:339.564
MDT(075)
HZ-Osobní jménoWhite, Michael, 1951-
Názvové údajeA short course in international marketing blunders : mistakes made by companies that should have known better / Michael White
Varianta názvuObálkový podnázev: Marketing mistakes made by companies that should have know better
Varianta názvuInternational marketing blunders
Varianta názvuInternational marketing blunders - 3rd edition
Údaje o vydání1st ed. at Tribun EU
Nakladatel.údajeBrno : Tribun EU, [2009]
Údaje fyz.popisux, 178 s. ; 26 cm
Edice-jiná formaLibrix.eu
Edice-jiná formaThe short course in international trade series
Všeobecná pozn.Terminologický slovník
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii
Předm.-Věc.témamezinárodní marketing
Předm.-angl.export marketing
Žánr/formaučebnice
Žánr/formatextbooks
VZ-Edice-Unif.náz. Librix.eu
VZ-Edice-Unif.náz. Short course in international trade series
Elektron.přístupDigitalizovaný dokument
ISBN-pom.údaje9788073997519 1st ed. in Tribun EU 20091204
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-215.961
Počet exemplářů1
Vydáno sev.Mor.e-xr-jm
Elektron.přístupobsah dokumentu