Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000902119

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00090xxxx / 0009021xx / 000902119.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

Číslo nár.bibliogr.978-80-245-1546-5 (brož.) : Kč 170,00
0410 eng cze
072 781 Lingvistika. Jazyky
072 737.016 Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
080 339
080 811.111
080 811.162.3
080 81'373.46
080 81'374.8-022.215
080 (075.8)
080 (038)81
Všeob.údaje zprac.Marešová, Marcela, 1947-
24510Dictionary to market leader : intermediate business English / Marcela Marešová
24630Intermediate business English
250 Vyd. 1.
260 Praha : Oeconomica, 2009
Obecné poznámky165 s. ; 21 cm
Unifikovaný názevNad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta mezinárodních vztahů
Unifikovaný název150 výt.
5218 Doporučeno pro bakalářské studium na VŠE v Praze
580 Lexikální doplněk k učebnici Market leader intermediate business English
65007obchod
65007angličtina
65007čeština
65007oborová terminologie
65009commerce
65009English language
65009Czech language
65009terminology (professional)
655 7učebnice vysokých škol
655 7dvojjazyčné překladové slovníky
655 7terminologické slovníky
655 9textbooks (higher)
655 9bilingual translation dictionaries
655 9terminological dictionaries
Korpor.,akce-prim.oVysoká škola ekonomická v Praze. Fakulta mezinárodních vztahů
7870 Market leader intermediate business English
Externí soubor (obrázek, hyperlink...)Digitalizovaný dokument
Údaj agentury ISBN9788024515465 1. vyd. 20091210
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-216.193
EXE 1