Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000944675

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00094xxxx / 0009446xx / 000944675.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

Číslo nár.bibliogr.978-80-7372-514-3 (brož.)
072 7658 Řízení a správa podniku
072 737.016 Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
080 658.8
080 (075.8)
Všeob.údaje zprac.Dědková, Jaroslava, 1967-
24510Základy marketingu / Jaroslava Dědková, Iveta Honzáková
250 Vyd. 4., dopl. a aktualiz.
260 Liberec : Technická univerzita v Liberci, 2009
Obecné poznámky176 s. : il. ; 21 cm
Unifikovaný názevNad názvem: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta, katedra marketingu
504 Obsahuje bibliografii
5218 Určeno pro studenty EF, 2. roč.
65007marketing
65009marketing
655 7učebnice vysokých škol
655 9textbooks (higher)
Osobní jm.-primár.oHonzáková, Iveta, 1967-
Korpor.,akce-prim.oTechnická univerzita v Liberci. Katedra marketingu
Externí soubor (obrázek, hyperlink...)Digitalizovaný dokument
Údaj agentury ISBN4., dopl. a aktual. vyd. 20091217
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-217.060
EXE 1
Externí soubor (obrázek, hyperlink...)obsah dokumentu