Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000944675

Navigace: http://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00094xxxx / 0009446xx / 000944675.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

obálka/obal
ISBN978-80-7372-514-3 (brož.)
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
Kód předm.kateg.37.016 Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
MDT658.8
MDT(075.8)
HZ-Osobní jménoDědková, Jaroslava, 1967-
Názvové údajeZáklady marketingu / Jaroslava Dědková, Iveta Honzáková
Údaje o vydáníVyd. 4., dopl. a aktualiz.
Nakladatel.údajeLiberec : Technická univerzita v Liberci, 2009
Údaje fyz.popisu176 s. : il. ; 21 cm
Všeobecná pozn.Nad názvem: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta, katedra marketingu
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii
Pozn.k uživ.urč.Určeno pro studenty EF, 2. roč.
Předm.-Věc.témamarketing
Předm.-angl.marketing
Žánr/formaučebnice vysokých škol
Žánr/formatextbooks (higher)
VZ-Osobní jm.Honzáková, Iveta, 1967-
VZ-KorporaceTechnická univerzita v Liberci. Katedra marketingu
Elektron.přístupDigitalizovaný dokument
ISBN-pom.údaje4., dopl. a aktual. vyd. 20091217
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-217.060
Počet exemplářů1
Elektron.přístupobsah dokumentu