Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000949077

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00094xxxx / 0009490xx / 000949077.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

obálka/obal
ISBN978-80-7414-192-8 (brož.)
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
Kód předm.kateg.37.016 Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
MDT658.8
MDT(075.8)
HZ-Osobní jménoPilný, Jaroslav, 1932-
Názvové údajeMarketing I. : (kombinované studium) / Jaroslav Pilný
Varianta názvuNázev v tiráži: Marketing I. (kombinované studium)
Údaje o vydáníVyd. 1.
Nakladatel.údajeÚstí nad Labem : Fakulta sociálně ekonomická UJEP, 2009
Údaje fyz.popisu70 s. : il. ; 21 cm
Edice-jiná formaSkripta
Všeobecná pozn.200 výt.
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografie
Předm.-Věc.témamarketing
Předm.-angl.marketing
Žánr/formaučebnice vysokých škol
Žánr/formatextbooks (higher)
VZ-Edice-KorporaceUniverzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Skripta
Elektron.přístupDigitalizovaný dokument
ISBN-pom.údaje9788074141928 1. vyd. 20100210
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-219.428
Nakladatel-aut.f.Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta
Počet exemplářů1
Elektron.přístupobsah dokumentu