Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000949759

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00094xxxx / 0009497xx / 000949759.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

obálka/obal
ISBN978-80-7408-025-8 (váz.)
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
Kód předm.kateg.37.016 Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
MDT005.346
MDT658.849.2
MDT(075.8)
HZ-Osobní jménoŠašek, Miloslav, 1951-
Názvové údajeŘízení vztahů se zákazníky : (jak uspět na trzích B2B) / Miloslav Šašek
Varianta názvuJak uspět na trzích B2B
Údaje o vydáníVyd. 1.
Nakladatel.údajePraha : Vysoká škola finanční a správní, 2010
Údaje fyz.popisu115 s. : il., faksim. ; 30 cm
Edice-jiná formaEupress
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii
Předm.-Věc.témařízení vztahů se zákazníky
Předm.-Věc.témaprůmyslový marketing
Předm.-angl.customer relationship management
Předm.-angl.industrial marketing
Žánr/formaučebnice vysokých škol
Žánr/formatextbooks (higher)
VZ-Edice-Unif.náz. Eupress
ISBN-pom.údaje9788074080258 1. vyd. 20100208
Sigla,sign.vlastn.OLA001 2-013.679
Počet exemplářů2
Elektron.přístupobsah dokumentu