Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000952203

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00095xxxx / 0009522xx / 000952203.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

Číslo nár.bibliogr.978-80-7318-918-1 (brož.)
072 7658 Řízení a správa podniku
072 737.016 Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
080 658.849.2
080 (075.8)
Všeob.údaje zprac.Pilík, Michal, 1978-
24510Business-to-business marketing / Michal Pilík
250 Vyd. 2., nezměn.
260 Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2010
Obecné poznámky126 s. : il. ; 21 cm
Unifikovaný názevNad názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Unifikovaný název50 výt.
504 Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
65007průmyslový marketing
65009industrial marketing
655 7učebnice vysokých škol
655 9textbooks (higher)
Korpor.,akce-prim.oUniverzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Externí soubor (obrázek, hyperlink...)Digitalizovaný dokument
Údaj agentury ISBN9788073189181 2., nezměn. vyd. 20100401
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-220.847
EXE 1
Vydáno sev.Mor.e-xr-zl
Externí soubor (obrázek, hyperlink...)obsah dokumentu