Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000955365

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00095xxxx / 0009553xx / 000955365.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-7318-927-3 (brož.)
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
Kód předm.kateg.37.016 Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
MDT339
MDT338.46
MDT658.8
MDT(075.8)
HZ-Osobní jménoStaňková, Pavla, 1972-
Názvové údajeMarketing obchodu a služeb : studijní pomůcka pro distanční studium / Pavla Staňková, Růžena Vorlová, Ilona Vlčková
Údaje o vydáníVyd. 2., upr.
Nakladatel.údajeZlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2010
Údaje fyz.popisu156 s. : il. ; 30 cm
Všeobecná pozn.Nad názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Všeobecná pozn.105 výt.
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
Předm.-Věc.témaobchod
Předm.-Věc.témaslužby
Předm.-Věc.témamarketing
Předm.-angl.commerce
Předm.-angl.service industries
Předm.-angl.marketing
Žánr/formaučebnice vysokých škol
Žánr/formatextbooks (higher)
VZ-Osobní jm.Vorlová, Růžena, 1970-
VZ-Osobní jm.Vlčková, Ilona, 1980-
VZ-KorporaceUniverzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
ISBN-pom.údaje9788073189273 2., upr. vyd. 20100511
Sigla,sign.vlastn.OLA001 2-014.225
Fakturace seriály1
Vydáno sev.Mor.e-xr-zl
Elektron.přístupobsah dokumentu