Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000955692

Navigace: https://aleph22.vkol.cz/pub / svk01 / 00095xxxx / 0009556xx / 000955692.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-244-2476-7
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
Kód předm.kateg.37.016 Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
MDT658.8
MDT658.8:005
MDT658.8:005.52
MDT(07)
MDT(0.034.44)
HZ-Osobní jménoCimbálník, Tomáš
Názvové údajeZáklady marketingu [elektronický zdroj] : studijní texty pro kombinované studium / Tomáš Cimbálník
Nakladatel.údajeOlomouc : Univerzita Palackého, 2009
Údaje fyz.popisu1 CD-ROM : barev. ; 12 cm
Edice-jiná formaStudijní opory
Všeobecná pozn.Název z titulní obrazovky
Všeobecná pozn.Nad názvem: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta, Institut celoživotního vzdělávání
Pozn.-pož.na sys.Požadavky na systém: Adobe Acrobat Reader
Předm.-Věc.témamarketing
Předm.-Věc.témamarketingový management
Předm.-Věc.témamarketingový výzkum
Žánr/formaučební texty
Žánr/formaCD-ROM
VZ-KorporaceUniverzita Palackého. Institut celoživotního vzdělávání
VZ-Edice-KorporaceUniverzita Palackého. Studijní opory
Sigla,sign.vlastn.OLA001 CR 4959
Fakturace seriály2