Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000957681

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00095xxxx / 0009576xx / 000957681.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-904273-3-4 (váz.) 978-80-904237-3-4
Kód předm.kateg.659 Reklama. Public relations. Média
MDT659.1
MDT658.8:316.77
MDT(048.8)
HZ-Osobní jménoHorňák, Pavel, 1953-2023
Názvové údajeReklama : teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie / Pavel Horňák
Údaje o vydáníVyd. 1.
Nakladatel.údajeZlín : VeRBuM, c2010
Údaje fyz.popisu318 s. : il. (některé barev.), faksim. ; 26 cm
Všeobecná pozn.1000 výt.
Všeobecná pozn.Na obálce nad názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii
Předm.-Věc.témareklama a propagace
Předm.-Věc.témamarketingová komunikace
Předm.-angl.advertising
Předm.-angl.communication in marketing
Žánr/formamonografie
Žánr/formamonographs
VZ-KorporaceUniverzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Elektron.přístupDigitalizovaný dokument
ISBN-pom.údajeISBN 978-80-904237-3-4 9788090427334 1. vyd. Chybné ISBN uvedeno na zadní straně desky v čárovém kódu 20100608
Sigla,sign.vlastn.OLA001 2-014.411
Počet exemplářů1
Vydáno sev.Mor.e-xr-zl
Elektron.přístupobsah dokumentu