Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000957835

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00095xxxx / 0009578xx / 000957835.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-245-1643-1 (brož.) : Kč 350,00
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
MDT658.8:339.564
MDT(048.8:082)
HZ-Osobní jménoMachková, Hana
Názvové údajeInternational marketing : theory, practices and new trends / Hana Machková, Petr Král, Markéta Lhotáková a kolektiv
Údaje o vydáníEd. 1st
Nakladatel.údajeV Praze : Oeconomica, 2010
Údaje fyz.popisu191 s. : il. ; 25 cm
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
Pozn.k vydavateliVydavatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Předm.-Věc.témamezinárodní marketing
Předm.-angl.export marketing
Žánr/formakolektivní monografie
Žánr/formacollective monographs
VZ-Osobní jm.Král, Petr, 1979-
VZ-Osobní jm.Lhotáková, Markéta, 1971-
VZ-KorporaceVysoká škola ekonomická v Praze
Elektron.přístupDigitalizovaný dokument
ISBN-pom.údaje9788024516431 1st ed. 20100614
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-224.366
Počet exemplářů1
Elektron.přístupobsah dokumentu