Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000968519

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00096xxxx / 0009685xx / 000968519.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-7372-662-1 (brož.)
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
Kód předm.kateg.37.016 Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
MDT658.8:005.52
MDT(075.8)
HZ-Osobní jménoSimová, Jozefína, 1965-2021
Názvové údajeMarketingový výzkum / Jozefína Simová
Údaje o vydáníVyd. 2.
Nakladatel.údajeLiberec : Technická univerzita v Liberci, 2010
Údaje fyz.popisu138 s. : il. ; 21 cm
Všeobecná pozn.Nad názvem: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta, katedra marketingu
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii
Pozn.k uživ.urč.Určeno pro prezenční i kombinované studium na Ekonomické fakultě - 2. roč. oborů Ekonomika a management a Podniková ekonomika, 3. roč. oboru Textilní marketing
Předm.-Věc.témamarketingový výzkum
Předm.-angl.marketing research
Žánr/formaučebnice vysokých škol
Žánr/formatextbooks (higher)
VZ-KorporaceTechnická univerzita v Liberci. Katedra marketingu
Elektron.přístupDigitalizovaný dokument
ISBN-pom.údaje9788073726621 2. vyd. 20101124
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-229.838
Fakturace seriály2
Elektron.přístupobsah dokumentu