Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000968821

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00096xxxx / 0009688xx / 000968821.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-214-4129-3 (brož.)
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
Kód předm.kateg.37.016 Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
MDT658.8
MDT005.346
MDT(075.8)
HZ-Osobní jménoChlebovský, Vít, 1970-
Názvové údajeMarketing pro B-2-B trhy / Vít Chlebovský
Údaje o vydáníVyd. 1.
Nakladatel.údajeBrno : Akademické nakladatelství CERM, 2010
Údaje fyz.popisu103 s. : il. ; 30 cm
Edice-jiná formaUčební texty vysokých škol
Všeobecná pozn.Nad názvem: Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii
Pozn.k vydavateliVydavatel: Vysoké učení technické v Brně
Předm.-Věc.témamarketing
Předm.-Věc.témařízení vztahů se zákazníky
Předm.-angl.marketing
Předm.-angl.customer relationship management
Žánr/formaučebnice vysokých škol
Žánr/formatextbooks (higher)
VZ-KorporaceVysoké učení technické v Brně. Podnikatelská fakulta
VZ-Edice-KorporaceVysoké učení technické v Brně. Učební texty vysokých škol
ISBN-pom.údaje9788021441293 1. vyd. 20101207
Sigla,sign.vlastn.OLA001 2-015.414
Nakladatel-aut.f.CERM
Fakturace seriály1
Vydáno sev.Mor.e-xr-jm
Elektron.přístupobsah dokumentu