Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000972155
Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00097xxxx / 0009721xx / 000972155.htm
Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog.
ISBN | 978-80-7357-603-5 (váz.) |
Kód geogr.oblasti | e-xr--- |
Kód předm.kateg. | 373.2/.3 Předškolní a primární výchova a vzdělávání |
MDT | 316.346.32-053.5 |
MDT | 373.3 |
MDT | 37.064.2 |
MDT | 37.048 |
MDT | 37.013.77 |
MDT | 376 |
MDT | (437.3) |
MDT | (048.8:082) |
Názvové údaje | Pedagogická intervence u žáků ZŠ : výklad je zpracován k právnímu stavu ke dni 31.10.2010 / [editoři L. Krejčová a V. Mertin ; autorský kolektiv Jana Bučilová Kadlecová ... et al.] |
Nakladatel.údaje | Praha : Wolters Kluwer Česká republika, c2010 |
Údaje fyz.popisu | xxiv, 308 s. ; 24 cm |
Edice-jiná forma | Meritum - výkladová řada |
Pozn.o bibliogr. | Obsahuje bibliografie a rejstřík |
Předm.-Věc.téma | děti školního věku Česko |
Předm.-Věc.téma | základní vzdělávání Česko |
Předm.-Věc.téma | učitel a žák Česko |
Předm.-Věc.téma | výchovné poradenství Česko |
Předm.-Věc.téma | školní psychologie Česko |
Předm.-Věc.téma | speciální pedagogika Česko |
Předm.-angl. | school children Czechia |
Předm.-angl. | elementary school education Czechia |
Předm.-angl. | teacher and learner Czechia |
Předm.-angl. | educational counseling Czechia |
Předm.-angl. | school psychology Czechia |
Předm.-angl. | special education Czechia |
Žánr/forma | kolektivní monografie |
Žánr/forma | collective monographs |
VZ-Osobní jm. | Krejčová, Lenka |
VZ-Osobní jm. | Mertin, Václav, 1951- |
VZ-Osobní jm. | Bučilová Kadlecová, Jana |
VZ-Edice-Unif.náz. | Meritum (Wolters Kluwer ČR). Výkladová řada |
ISBN-pom.údaje | [1. vyd.] 20110221 |
Sigla,sign.vlastn. | OLA001 1-231.742 |
Nakladatel-aut.f. | Wolters Kluwer ČR |
Počet exemplářů | 1 |
Elektron.přístup | obsah dokumentu |
Úvodní stránka katalogu.
O úroveň zpět..
© 2007 Ex Libris & Vědecká knihovna v Olomouci - webmaster.