Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000981647

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00098xxxx / 0009816xx / 000981647.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-245-1760-5 (brož.) : Kč 90,00
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
Kód předm.kateg.37.016 Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
MDT658.8
MDT(075.8)
Názvové údajeZáklady marketingu / kolektiv autorů [Jana Boučková ... et al.]
Údaje o vydání4. vyd.
Nakladatel.údajePraha : Oeconomica, 2011
Údaje fyz.popisu220 s. : il. ; 21 cm
Všeobecná pozn.Pod názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská
Všeobecná pozn.1000 výt.
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
Pozn.k uživ.urč.Doporučeno pro bakalářské studium na VŠE v Praze
Předm.-Věc.témamarketing
Předm.-angl.marketing
Žánr/formaučebnice vysokých škol
Žánr/formatextbooks (higher)
VZ-Osobní jm.Boučková, Jana
VZ-KorporaceVysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta
Elektron.přístupDigitalizovaný dokument
ISBN-pom.údaje9788024517605 4. vyd. 20110526
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-236.939
Počet exemplářů1
Elektron.přístupobsah dokumentu