Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000986992

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00098xxxx / 0009869xx / 000986992.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-87174-07-4 (brož.)
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
Kód předm.kateg.37.016 Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
MDT658.8
MDT(075.8)
HZ-Osobní jménoBartošová, Hana, 1944-
Názvové údajeZáklady marketingu / Hana Bartošová, Petra Krajníková
Nakladatel.údajePraha : Vysoká škola regionálního rozvoje, 2011
Údaje fyz.popisu160 s. ; 29 cm
Všeobecná pozn.Nad názvem: Evropský sociální fond
Všeobecná pozn.Na obálce pod názvem: katedra ekonomiky a managementu
Všeobecná pozn.30 výt.
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
Pozn.k uživ.urč.Studijní opora pro studenty kombinované formy studia bakalářského studijního programu Regionální rozvoj, obor Management a regionální rozvoj
Předm.-Věc.témamarketing
Předm.-angl.marketing
Žánr/formaučebnice vysokých škol
Žánr/formatextbooks (higher)
VZ-Osobní jm.Krajníková, Petra
VZ-KorporaceVysoká škola regionálního rozvoje. Katedra ekonomiky a managementu
VZ-KorporaceEvropský sociální fond
ISBN-pom.údaje[1. vyd.] 20110822
Sigla,sign.vlastn.OLA001 2-016.933
Počet exemplářů1
Elektron.přístupobsah dokumentu