Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000989464

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00098xxxx / 0009894xx / 000989464.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-7454-070-7 (brož.)
Kód jazykacze eng
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
MDT658.8:005
MDT005.336.6
MDT005.336
MDT(043.3)
MDT(048.3)
HZ-Osobní jménoJurášková, Olga, 1966-
Názvové údajeFormování image jako nástroje marketingového řízení firmy = The formation image as a tool of corporate marketing management : teze disertační práce / Olga Jurášková
Varianta názvuFormation image as a tool of corporate marketing management
Nakladatel.údajeZlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2011
Údaje fyz.popisu54 s. ; 21 cm
Edice-jiná formaTeze disertační práce
Všeobecná pozn.Obor: 6208V038 Management a ekonomika
Všeobecná pozn.30 výt.
Pozn.o disertaciTeze disertační práce--Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky, 2010
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
Pozn.o jazykuAnglické resumé
Předm.-Věc.témamarketingový management
Předm.-Věc.témaimage organizace
Předm.-Věc.témaidentita organizace
Předm.-angl.marketing management
Předm.-angl.corporate image
Předm.-angl.corporate identity
Žánr/formadisertace
Žánr/formateze
Žánr/formadissertations
Žánr/formaabstracts
VZ-KorporaceUniverzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
VZ-Edice-KorporaceUniverzita Tomáše Bati ve Zlíně. Teze disertační práce
ISBN-pom.údaje[1. vyd.] 20111005
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-240.567
Počet exemplářů1