Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000989497

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00098xxxx / 0009894xx / 000989497.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-7454-031-8 (brož.)
Kód jazykacze eng
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
MDT658.8
MDT658.8:004.738.5
MDT658.849.2
MDT005.332.4
MDT(043.3)
MDT(048.3)
HZ-Osobní jménoPilík, Michal, 1978-
Názvové údajeNový marketing jako příležitost zvýšení vlivu marketingu na dosažení konkurenčních výhod = New marketing as an opportunity of increasing marketing influence on enterprise competitiveness : teze disertační práce / autor Michal Pilík
Varianta názvuNew marketing as an opportunity of increasing marketing influence on enterprise competitiveness
Nakladatel.údajeZlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2011
Údaje fyz.popisu46 s. : il. ; 21 cm
Edice-jiná formaTeze disertační práce = Doctoral thesis summary
Všeobecná pozn.Obor 6208V038 Management a ekonomika
Všeobecná pozn.30 výt.
Pozn.o disertaciTeze disertační práce (Ph.D.)--Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky, 2007
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
Pozn.o jazykuAnglické resumé
Předm.-Věc.témamarketing
Předm.-Věc.témainternetový marketing
Předm.-Věc.témapřímý marketing
Předm.-Věc.témakonkurenceschopnost
Předm.-angl.marketing
Předm.-angl.Internet marketing
Předm.-angl.direct marketing
Předm.-angl.competitiveness
Žánr/formadisertace
Žánr/formateze
Žánr/formadissertations
Žánr/formaabstracts
VZ-KorporaceUniverzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
VZ-Edice-KorporaceUniverzita Tomáše Bati ve Zlíně. Teze disertační práce
ISBN-pom.údaje[1. vyd.] 20111004
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-240.585
Počet exemplářů1