Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000989664

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00098xxxx / 0009896xx / 000989664.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-7454-052-3 (brož.)
Kód jazykacze eng
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
MDT658.8:005
MDT005.6
MDT338.46
MDT(043.3)
MDT(048.3)
HZ-Osobní jménoJuříková, Martina, 1977-
Názvové údajeŘízení kvality služeb prostřednictvím nástrojů marketingu = Managing service quality through the use of marketing tools : teze disertační práce / autor Martina Juříková
Varianta názvuManaging service quality through the use of marketing tools
Nakladatel.údajeZlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2011
Údaje fyz.popisu42 s. : il. ; 21 cm
Edice-jiná formaTeze disertační práce = Doctoral thesis summary
Všeobecná pozn.Obor: 620V038 Management a ekonomika
Všeobecná pozn.30 výt.
Pozn.o disertaciTeze disertační práce (Ph.D.)--Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky, 2009
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii
Pozn.o jazykuAnglické resumé
Předm.-Věc.témamarketingový management
Předm.-Věc.témamanagement jakosti
Předm.-Věc.témaslužby
Předm.-angl.marketing management
Předm.-angl.quality control
Předm.-angl.service industries
Žánr/formadisertace
Žánr/formateze
Žánr/formadissertations
Žánr/formaabstracts
VZ-KorporaceUniverzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
VZ-Edice-KorporaceUniverzita Tomáše Bati ve Zlíně. Teze disertační práce
ISBN-pom.údaje[1. vyd.] 20111005
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-240.687
Počet exemplářů1