Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000993575

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00099xxxx / 0009935xx / 000993575.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-7248-640-3 (brož.)
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
Kód předm.kateg.37.016 Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
MDT658.8:005.21
MDT658.849.2
MDT(075.8)
HZ-Osobní jménoBednarčík, Zdeněk, 1949-
Názvové údajeVybrané kapitoly strategického marketingu pro průmyslové trhy / Zdeněk Bednarčík
Údaje o vydáníVyd. 1.
Nakladatel.údajeKarviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2011
Údaje fyz.popisu144 s. : il. ; 21 cm
Všeobecná pozn.50 výt.
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii
Pozn.k uživ.urč.Určeno studentům Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné
Předm.-Věc.témastrategický marketing
Předm.-Věc.témaprůmyslový marketing
Předm.-angl.strategic marketing
Předm.-angl.industrial marketing
Žánr/formaučebnice vysokých škol
Žánr/formatextbooks (higher)
ISBN-pom.údaje1. vyd. 20111116
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-242.774
Nakladatel-aut.f.Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Počet exemplářů1