Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000998367

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00099xxxx / 0009983xx / 000998367.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-247-3926-7 (brož.)
Kód předm.kateg.659 Reklama. Public relations. Média
MDT659.4
MDT316.772.4
MDT316.65
MDT(048.8)
HZ-Osobní jménoFtorek, Jozef, 1973-
Názvové údajePublic relations jako ovlivňování mínění : jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat / Jozef Ftorek
Varianta názvuJak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat
Údaje o vydání3., rozš. vyd.
Nakladatel.údajePraha : Grada, 2012
Údaje fyz.popisu215 s. : il., portréty, faksim. ; 24 cm
Edice-jiná formaKomunikace
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
Předm.-Věc.témapublic relations
Předm.-Věc.témamediální komunikace
Předm.-Věc.témaveřejné mínění
Předm.-angl.public relations
Předm.-angl.communication in mass media
Předm.-angl.public opinion
Žánr/formamonografie
Žánr/formamonographs
VZ-Edice-Unif.náz. Komunikace (Grada)
Elektron.přístupDigitalizovaný dokument
Elektron.přístupOnline verze
ISBN-pom.údaje9788024739267 3. vyd. 20120215
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-245.322
Počet exemplářů1