Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000998367

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00099xxxx / 0009983xx / 000998367.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

obálka/obal
Číslo nár.bibliogr.978-80-247-3926-7 (brož.)
072 7659 Reklama. Public relations. Média
080 659.4
080 316.772.4
080 316.65
080 (048.8)
Všeob.údaje zprac.Ftorek, Jozef, 1973-
24510Public relations jako ovlivňování mínění : jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat / Jozef Ftorek
24630Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat
250 3., rozš. vyd.
260 Praha : Grada, 2012
Obecné poznámky215 s. : il., portréty, faksim. ; 24 cm
4901 Komunikace
504 Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
65007public relations
65007mediální komunikace
65007veřejné mínění
65009public relations
65009communication in mass media
65009public opinion
655 7monografie
655 9monographs
PObecAntKomunikace (Grada)
Externí soubor (obrázek, hyperlink...)Digitalizovaný dokument
Údaj agentury ISBN9788024739267 3. vyd. 20120215
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-245.322
EXE 1