Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 000999915

Navigace: https://aleph22.vkol.cz/pub / svk01 / 00099xxxx / 0009999xx / 000999915.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-87278-74-1
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
Kód předm.kateg.37.016 Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
MDT658.8:005
MDT658.8:339.564
MDT(07)
MDT(0.034.44)
HZ-Osobní jménoSlabá, Marie, 1980-
Názvové údajeMarketing management II [elektronický zdroj] : studijní opora pro kombinované studium : bakalářský studijní program / Marie Slabá, Gabriela Švejdová
Údaje o vydání1. vyd.
Nakladatel.údajeČeské Budějovice : Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2012
Údaje fyz.popisu1 CD-ROM : barev. ; 12 cm
Všeobecná pozn.Název z titulní obrazovky; označení vyd. z tiráže
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografie
Pozn.-pož.na sys.Požadavky na systém: Adobe Acrobat Reader
Předm.-Věc.témamarketingový management
Předm.-Věc.témamezinárodní marketing
Žánr/formaučebnice vysokých škol
Žánr/formaCD-ROM
VZ-Osobní jm.Švejdová, Gabriela
Sigla,sign.vlastn.OLA001 CR 5701
Počet exemplářů1