Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 001001347

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00100xxxx / 0010013xx / 001001347.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-7431-071-3 (váz.)
Kód jazykacze eng
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
MDT658.8:005
MDT005.21
MDT005.346
MDT330.341.1
MDT005.332.4
MDT005.51
MDT(048.8)
HZ-Osobní jménoTomek, Gustav, 1935-2017
Názvové údajeVize tržního úspěchu, aneb, 10 otázek a odpovědí jak chápat marketing budoucnosti / Gustav Tomek, Věra Vávrová
Varianta názvuNázev na obálce a na hřbetě: Vize tržního úspěchu
Varianta názvuVize tržního úspěchu, aneb, Deset otázek a odpovědí jak chápat marketing budoucnosti
Varianta názvu10 otázek a odpovědí jak chápat marketing budoucnosti
Varianta názvuDeset otázek a odpovědí jak chápat marketing budoucnosti
Varianta názvu10 otázek a odpovědí jak chápat marketing
Údaje o vydání1. vyd.
Nakladatel.údaje[Praha] : Professional Publishing, 2012
Údaje fyz.popisu262 s., [2] složené l. barev. obr. příl. : il. ; 25 cm
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
Pozn.o jazykuAnglické resumé
Předm.-Věc.témamarketingový management
Předm.-Věc.témastrategický marketing
Předm.-Věc.témařízení vztahů se zákazníky
Předm.-Věc.témainovace
Předm.-Věc.témakonkurenceschopnost
Předm.-Věc.témalogistika (management)
Předm.-angl.marketing management
Předm.-angl.strategic marketing
Předm.-angl.customer relationship management
Předm.-angl.innovations
Předm.-angl.competitiveness
Předm.-angl.business logistics
Žánr/formamonografie
Žánr/formamonographs
VZ-Osobní jm.Vávrová, Věra, 1955-
ISBN-pom.údaje9788074310713 1. vyd. 20120314
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-247.131
Počet exemplářů1