Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 001005175

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00100xxxx / 0010051xx / 001005175.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-7261-246-8 (brož.)
Kód jazykacze eng
Kód předm.kateg.005 Management. Řízení
MDT338.46
MDT005.346
MDT(035)
HZ-Osobní jménoCram, Tony
Názvové údajeVítězný tah : jak dosáhnout prvotřídní úrovně služeb zákazníkům / Tony Cram ; [z anglického originálu ... přeložil Aleš Lisa]
Údaje o vydáníVyd. 1.
Nakladatel.údajePraha : Management Press, 2012
Údaje fyz.popisu227 s. : il. ; 24 cm
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii a rejstřík
Předm.-Věc.témaslužby
Předm.-Věc.témařízení vztahů se zákazníky
Předm.-angl.service industries
Předm.-angl.customer relationship management
Žánr/formapříručky
Žánr/formahandbooks and manuals
OriginálFinishing touch
ISBN-pom.údaje9788072612468 1. vyd. 20120503
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-249.503
Počet exemplářů1