Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 001006337

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00100xxxx / 0010063xx / 001006337.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-89401-58-1 (brož.)
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
MDT366.1
MDT658.626
MDT658.8
MDT(048.8:082)
HZ-Osobní jménoChovancová, Miloslava, 1952-
Názvové údajeConsumer behaviour and branding: a cross cultural perspective / Miloslava Chovancová, Emmanuel Selase Asamoah, Bandara Wanninayake
Údaje o vydání1st ed.
Nakladatel.údajeŽilina : Georg, 2011
Údaje fyz.popisu183 s. : il. (některé barev.) ; 24 cm
Všeobecná pozn.200 výt.
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografie a rejstříky
Předm.-Věc.témaspotřebitelské chování
Předm.-Věc.témaobchodní značky
Předm.-Věc.témamarketing
Žánr/formakolektivní monografie
VZ-Osobní jm.Asamoah, Emmanuel Selase
VZ-Osobní jm.Wanninayake, W. M. C. Bandara
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-250.214
Počet exemplářů1