Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 001013207

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00101xxxx / 0010132xx / 001013207.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-7248-732-5 (brož.)
Kód jazykacze eng
Kód geogr.oblastie-xr--- e-xr-mo
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
MDT658.8:005
MDT658.8:005.21
MDT334.716
MDT(437.326)
MDT(048.8)
MDT(078.7)
HZ-Osobní jménoBednarčík, Zdeněk, 1949-
Názvové údajeAnalýza využívání strategického marketingu jako nástroje podnikového managementu v průmyslových podnicích Moravskoslezského regionu / Zdeněk Bednarčík
Nakladatel.údajeKarviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2012
Údaje fyz.popisu105 s. : il. ; 24 cm
Edice-jiná formaStudia oeconomica : vědecké monografie Slezské univerzity v Opavě, Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné
Všeobecná pozn.50 výt.
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
Pozn.k uživ.urč.Určeno odborné veřejnosti
Pozn.o jazykuAnglické resumé
Předm.-Věc.témamarketingový management Česko
Předm.-Věc.témastrategický marketing Česko
Předm.-Věc.témaprůmyslové podniky Česko
Předm.-angl.marketing management Czechia
Předm.-angl.strategic marketing Czechia
Předm.-angl.industrial enterprises Czechia
Předm.-Geograf.jm.Moravskoslezský kraj (Česko : 2000-)
Předm.-Geograf.jm.Moravskoslezský kraj (Czechia : 2000-)
Žánr/formamonografie
Žánr/formapřípadové studie
Žánr/formamonographs
Žánr/formacase studies
VZ-Edice-KorporaceSlezská univerzita. Obchodně podnikatelská fakulta. Studia oeconomica
ISBN-pom.údaje[1. vyd.] 20120917
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-253.843
Počet exemplářů1