Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 001014455

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00101xxxx / 0010144xx / 001014455.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-7325-281-6 (brož.) : Kč 349,00
Kód předm.kateg.32 Politika
MDT32.019.5:659.1
MDT(048.8:082)
HZ-Osobní jménoChytilek, Roman, 1976-
Názvové údajeTeorie a metody politického marketingu / Roman Chytilek, Otto Eibl, Anna Matušková a kol.
Údaje o vydání1. vyd.
Nakladatel.údajeBrno : Centrum pro studium demokracie a kultury, 2012
Údaje fyz.popisu341 s. : il. ; 23 cm
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografie
Předm.-Věc.témapolitický marketing
Předm.-angl.political marketing
Žánr/formakolektivní monografie
Žánr/formacollective monographs
VZ-Osobní jm.Eibl, Otto, 1981-
VZ-Osobní jm.Matušková, Anna, 1978-
Elektron.přístupDigitalizovaný dokument
ISBN-pom.údaje9788073252816 1. vyd. 20121001
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-254.434
Nakladatel-aut.f.CDK
Nakladatel-aut.f.Centrum pro studium demokracie a kultury (CDK)
Počet exemplářů1