Katalog Vědecké knihovny v Olomouci, báze SVK01, záznam 001021802

Navigace: https://aleph.vkol.cz/pub / svk01 / 00102xxxx / 0010218xx / 001021802.htm

Chcete-li získat tento dokument, vstupte přímo do katalogu. Získat dokument z katalogu.
If you want to get more information about the document, enter the online catalog. Get the item from catalog.

ISBN978-80-905247-2-9 (brož.)
Kód předm.kateg.658 Řízení a správa podniku
Kód předm.kateg.37.016 Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
MDT658.8
MDT658.8:005
MDT(075.8)
HZ-Osobní jménoBarčík, Tomáš, 1978-
Názvové údajeHolistická marketingová koncepce / Tomáš Barčík
Nakladatel.údajePraha : Ústav práva a právní vědy, 2013
Údaje fyz.popisu112 s. ; 23 cm
Edice-jiná formaPrávo - edice pro právo a management
Všeobecná pozn.Název edice na obálce: Právo a management
Pozn.o bibliogr.Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
Předm.-Věc.témamarketing
Předm.-Věc.témamarketingový management
Předm.-angl.marketing
Předm.-angl.marketing management
Předm.-volně tvoř. holistický marketing
Žánr/formaučebnice vysokých škol
Žánr/formatextbooks (higher)
VZ-Edice-Unif.náz. Právo - edice pro právo a management
ISBN-pom.údaje9788090524729 [1. vyd.] 20130117
Sigla,sign.vlastn.OLA001 1-258.461
Počet exemplářů1